Lateks syntetyczny

Lateks syntetyczny. Spośród dotychczas wyprodukowanych lateksów syntetycznych wiele znalazło już szerokie zastosowanie; do nich należą lateksy k polimerów butadienu i styrenu, butadienu i akrylonitrylu, polimerów chloroprenu oraz wielosiarczków polietylenu. Lateksy syntetyczne posiadają własności koloidalne analogiczne z lateksem z Hevei. Zarówno lateks z Hevei, jak i lateksy syntetyczne są- to ustabilizowane, ujemnie naładowane zawiesiny węglowodorów, o mikroskopijnie małych wymiarach, wykazujące zjawisko ruchów Browna. W przeciwieństwie do lateksu z Hevei, który jest stabil...

W porównaniu z lateksem z Hevei lateksy syntetyczne maja wiele zalet

W porównaniu z lateksem z Hevei lateksy syntetyczne mają wiele zalet. Przede wszystkim wymiary cząstek zawiesiny są na ogół mniejsze i bardziej jednorodne niż w lateksie naturalnym; przeciętna średnica cząstek lateksów syntetycznych wynosi około 0,1 u, Ostatnio wprowadzone metody - w technice polimeryzacji w emulsji pozwalają otrzymywać lateksy o z góry określonej wielkości. Od wielkości tych cząstek zależna jest lepkość lateksu oraz szereg innych własności. Ze względu na niewielkie wymiary oraz lekkość cząstek syntetyczne lateksy są mniej podatne do samorzutnego rozwar...

Architektura: Propozycja Europan 11: Architektura Toulouse / RNDM

Dzięki uprzejmości RNDM Architecture Pomiędzy kanałem a tory kolejowe, strona nagrodzonej propozycji projektu przez RNDM Architecture jest obecnie załączona. Dlatego ich projekt dąży do ponownego połączenia go z miastem, dlatego opierają się na silnych elementach strukturalnych, zarówno w celu uporządkowania terytorium, jak i jego atrakcyjności. Projekt jest tworzony jako nowy miejski krajobraz, który czerpie z elementów tożsamości, które stanowią miejską tkankę starej Tuluzy. Więcej zdjęć i architektów. opis po przerwie. Silne elementy strukturalne ...

Wieniec

Dzięki uprzejmości Hugona Kowalskiego, Adama Wiercińskiego, Borysa Wrzeszcza Główną koncepcją Wieży Alternatywnego Parkingu pod nazwą. Sky Street ., autorstwa Hugona Kowalskiego, Adama Wiercińskiego i Borysa Wrzeszcza było stworzenie miejsc parkingowych jako przedłużenia ulicy. Uwzględniono typowe cechy ulicy miejskiej z pasami ruchu, miejsca parkingowe, chodniki i tramwaje, które pomogły w ukształtowaniu ich formy budynku. Więcej zdjęć i opis projektu po przerwie. Innym ważnym zagadnieniem wspierającym ten pomysł było umożliwienie krążenia bezkolizyjnego.

Najnowsze zdjęcia w galerii dobrabudowa.info:

331#amarol radom , #system trójkowy , #wełna mineralna czy styropian , #program do projektowania ogrodzeń , #hugon kowalski , #cena za metr malowania , #rolety z nadrukiem , #anoda tytanowa , #magnesy ferrytowe , #schody klinkierowe ,